REKLAMA HEMEN TIKLA

REKLAMA HEMEN TIKLA İNDİRMEYE BAŞLA
adaletini seveyim dünya ADIN İHANET Alternatif ANILAR Alternatif DİRİLMEZ AŞKIM Alternatif ELVEDA Alternatif KIYMIŞLAR SANA Alternatif SABIR Alternatif ŞEHİTLER ÖLMEZ SRSCOLOR VERSION Alternatif ŞEHİTLER ÖLMEZ CEP TELEFONU VERSİYONU Alternatif SANA SÖYLEMİŞTİM

Site Yapım Tarih ve Saat

Tarih 05/08/2008 Saat 20:09



6 Ağustos 2008 Çarşamba

ELVEDA

SÖZ/MÜZİK SELÇUK ŞARBALKAN

indir

http://ultrashare.net/hosting/fl/d4759d6ade/elveda_Selcuk_Sarbalkan_baciare_besar_baisermp3

6 yorum:

Adsız dedi ki...

selçuk dewam et sen yanındayız herzaman ..

Unknown dedi ki...

süpersin dostum
basarilarinin devamini diliyorum

Adsız dedi ki...

YA İKİ ŞARKINI MP3 FORMATINDA İNDİRDİM AMA DİĞERLERİNİ İNDİREMEDİM LÜTFEN DİĞER ŞARKILARINI NASIL İNDİRECEĞİMİ SÖYLERMİSİN?

Adsız dedi ki...

RUHUNDAYIM...........(ESRA)

Adsız dedi ki...

abi senden bir istegim war zalim firari bu sarkıyıda albümüne koyarmısın Lutfen Seni SewiYorum Abiiiiiiii

BRidE dedi ki...

cnm bernim seni cok begeniyoruz
ve zevkle dinliyoruz sabırsızlıkla albümünü bekliyoruz

SELC29 A DESTEK SAGLA GUNDE BIR DEFA TIKLA